23948sdkhjf

Coop vil dominere markedet for basistøj

Lancerer eget mærke og vil konkurrere direkte med high street-kæderne.
Coop planlægger at erobrere en meget større andel af markedet for tøj, skriver Fashion Forum .

Dagligvarekæden er klar med en satsning, hvor sortimentet bliver større og salgskanalerne udvidet for at konkurrere på både pris og kvalitet.

Det indebærer blandt andet, at mærkerne Jackpot og Cottonfield, som har haft stor succes i Kvickly, skal ud til flere butikker.

Fra foråret 2017 vil Coop desuden lancerer sin egen tøjlinje under navnet "Coop".

- Vores eget corporate brand, Coop, vokser dagligt i danskernes bevidsthed og dette har vi besluttet at drage nytte af. Vi arbejder kontinuerligt på at højne vores produkters niveau, men samtidig sikre kvalitetstøj til demokratiske priser til glæde for vores kunder og medlemmer, siger Lennart Bernhoft, der er Coops gruppechef for textil.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.141